eBay Dropshipping: מדריך למתחילים לפתיחת עסק דרופשיפינג באיביי בשנת 2023

אם חשבתם להקים עסק דרופשיפינג באיביי, אבל לא ממש הייתה לכם ההחלטה להתחיל (בשל חוסר ידע, או הבנה) – המדריך הזה הוא בשבילכם. במדריך זה, אשתף אתכם בכל הטיפים, האסטרטגיות והמלכודות שחוויתי באופן אישי כשלקחתי את חנות הדרופשיפינג שלי באיביי מ-$0 ל-$5,000 ברווח תוך 8 חודשים.

[הערה: מדריך זה עודכן להיות רלוונטי בשנת 2023]

 

צפו: מדריך דרופשיפינג ב-eBay לשנת 2023

 

 

סקירת מאמר

מה זה דרופשיפינג
באילו ספקים ניתן להשתמש לדרופשיפינג
מדיניות דרופשיפינג של eBay
מה אתה צריך כדי להתחיל?
איך לבצע dropship באיביי
שלב 1: פתח את חשבון eBay שלך
שלב 2: פתח חשבון eBay Managed Payments
שלב 3: מחקר מוצרים באיביי
שלב 4: רישום המוצר שלך באיביי
שלב 5: מילוי הזמנת הדרופשיפינג שלך

מה זה דרופשיפינג

 

מה זה דרופשיפינג

 

Dropshipping היא שיטת מילוי הזמנות שבה חנות לא שומרת את המוצרים שהיא מוכרת במלאי. התהליך יכול להשתנות, אבל להלן מבט כללי ממעוף הציפור של איך תהליך זה עובד.

  1. ראשית, הלקוח שלך מבצע הזמנה מחנות eBay שלך.
  2. לאחר מכן, אתה שולח את הפריט ללקוח מספק הדרופשיפינג שלך.
  3. הספק שלך שולח את הפריט ישירות ללקוח שלך, מבלי שתצטרך אי פעם לטפל במוצר או אפילו במלאי.

 

אנו ניגע בפרטים הקטנים יותר של כל אחד מהשלבים הללו במאמר זה, אבל בעצם זה כל התהליך. אתה ממש מסוגל להקים (בעצם) עסק ללא כסף, שבו אתה מוכר מוצרים ללקוחות בלי צורך במלאי, לטפל, לארוז או לשלוח את המוצרים בעצמך!

מהסיבות הללו לעיל, משלוח נפוץ הופך לשיטה פופולרית עבור מוכרים חדשים להיכנס לעולם המסחר האלקטרוני.

 

מהם הספקים המומלצים לדרופשיפינג באיביי

 

למען האמת, ישנם מספר ספקי דרופשיפינג שבהם אתה יכול להשתמש כדי להפוך שיטה זו להצלחה. כל ספק מגיע עם יתרונות וחסרונות משלו, וזה יסתכם במסלול ובטעייה שלך לגבי איזה ספק/ים תחליט להתקדם איתם בעסק שלך.

חשוב לציין, שלא כולם הספקים הללו לציית למדיניות ה-Dropshipping של eBay, אולם ישנה תמיד דרך לגרום לכל אחד מהספקים האלה לעבוד – אתה רק צריך להבין איך לתקשר עם לקוחות וספקים של eBay שלך כדי להימנע מהנפת דגלים אדומים עם eBay. כנקודה לשים לב, בעוד שהעברנו בעבר, ולפעמים עדיין ממליצים להשתמש באמזון כספק ה-Dropshipping שלך ב-ebay במקרים מסוימים, אנו מעדיפים להשתמש באחרים ברשימה זו מכיוון שהם תואמים יותר למדיניות ה-Dropshipping של eBay. . הרבה לקוחות eBay דיווחו על השעיית חשבונות כשהם משתמשים באמזון בצורה שגויה, אז אנחנו מעדיפים שמתחילים נמנעים משוק זה במידת האפשר.

למרות שזה עשוי להישמע מעט מרתיע, היכולת לעשות זאת בהצלחה תהיה ההבדל בין עסק מוצלח של דרופשיפינג לבין עסק מבלבל. היכולת למצוא פערים בשוק במקום שאחרים לא עושים זאת היא הסיבה שאני מסוגל להתפרנס בריא כדרופשיפר באיביי ולנהל עסק מצליח באיביי.

 

Walmart

 

walmart ל-ebay

Walmart היא ספקית דרופשיפינג מקומית נהדרת לשימוש אם אתה מבצע דרופשיפינג בארה”ב. Walmart מציעה מוצרי dropshipping איכותיים ובמחיר סביר ויכולה לשלוח פריטים ללקוחות eBay שלך במהירות. אתה יכול גם לעשות דברים כדי להגדיל את שולי הרווח שלך על ידי ניצול אפשרויות המשלוח החינמי שלהם כשאתה מצטרף ל- Walmart Plus.

אנחנו אוהבים את Walmart כספק מכיוון שאנחנו יכולים להיות קצת יותר בטוחים בזמני המשלוח. זה משהו ש-eBay בוחנת די מקרוב, ולכן חשוב שיהיה ספק שמציע משלוח אמין לכל ספק שאתה הולך איתו.

הום דיפו

 

 

הום דיפו

 

 

בדומה ל-Walmart, Home Depot מאפשרת לך יותר ביטחון בזמן ובאיכות המשלוח שלך והיא ספק מהימן בסך הכל. כמו כן, בדומה ל- Walmart, השוליים שלך לא יהיו גבוהים כמו שימוש בחלק מהספקים האחרים שיש להם זמן משלוח ארוך יותר כמו AliExpress.

 

אלי אקספרס

 

אליאקספרס לאיביי

AliExpress יכול לשמש כספק דרופשיפינג ברחבי העולם. הם מאפשרים לך לשלוח משלוחים למדינות כמו בריטניה ואוסטרליה, ומגיעים עם שולי רווח גבוהים בהרבה.

 

הבעיה בשימוש ב- AliExpress כספק שלך היא שזמני המשלוח יכולים להיות ארוכים למדי, כלומר תצטרך לנהל את ציפיות הלקוחות שלך על ידי קביעת מדיניות משלוח מדויקת.

 

הפשרה בין מרווחים גבוהים יותר לזמני משלוח איטיים יותר היא משהו שעליך לקחת בחשבון כאשר אתה משתמש ב- AliExpress כספק דרופשיפינג. מה שחשוב לציין הוא שאתה בהחלט יכול לגרום לאופציה הזו לעבוד, כל עוד אתה שומר על המדיניות שלך צמודה ומתקשר עם הלקוחות שלך באופן קבוע כדי להבטיח שהם מודעים להתקדמות ההזמנה שלהם.

 

משא נמל

 

משא נמל

 

הם מבוססים בארה”ב, ואינם משמשים בדרך כלל כספקים. המשמעות היא שיש תחרות נמוכה בהרבה מחלק מהספקים האחרים והידועים יותר.

 

Zooplus

 

7.zooplus_to_ebay

 

ספק זה משמש בדרך כלל עבור משלוחי איביי בבריטניה. Zooplus היא חנות מקוונת והם ספקים של מוצרי חיות מחמד ששולחים לכל רחבי בריטניה. אם אתה דרופשיפר בבריטניה, הם בחירה פנטסטית מכיוון שהם יאפשרו לך מרווחים בריאים עם זמני משלוח סבירים.

 

ספק סיטונאי

 

מלבד כל האמור לעיל, אתה יכול לחפש ספק סיטונאי שגם ייתן לך קצת יותר יתרון בשוק. הדבר החשוב כאן הוא שקשה יותר למצוא אותם ולקחת קצת יותר מחקר, אבל ברגע שתצליח למצוא ספק סיטונאי שנוח לך לעבוד איתו – תוכל למשוך רווחים בריאים עם חנות הדרופשיפינג שלך.

 

מדיניות eBay בנושא Dropshipping

 

ל-eBay יש עמדה תקיפה למדי בנוגע לדרופשיפינג. בעוד שהרבה אנשים מאמינים שאסור לדרופשיפינג באיביי, זה לא בדיוק המקרה. במקום זאת, eBay מאפשרת dropshipping בסט ספציפי של נסיבות. לפי eBay , דרופשיפינג מותר אם אתה “ממלא הזמנות ישירות מספק סיטונאי”. אתה כמוכר אחראי ישירות לאספקה בזמן של הפריט מהספק שלך, ואחראי לטיפול ועיבוד החזרות.

 

בטח, אם אתה מנהל עסק של dropshipping באיביי, אתה עשוי לפלרטט קצת עם המדיניות הזו – ולשלוח מקמעונאים ולא מסיטונאים כמונו. היכולת לנווט במדיניות זו ביעילות היא הסיבה שדרופשיפינג יכול להיות רווחי ביותר!

 

איך אני מתחיל

 

כל מה שאתה באמת צריך כדי להתחיל הוא מחשב עם גישה לאינטרנט. העלויות הכרוכות בהתחלה נמוכות ביותר בהשוואה לעסק מסורתי. אתה בעצם צריך רק:

 

  • $0 למלאי (כאשר אתה מבצע דרופשיפינג)
  • $0 עבור פרסום (מכיוון של-eBay יש מאגר קונים משלהם)
  • 30 דולר לחודש עבור תוכנה ( ל-Zik יש מסלול של 7 ימים, בדוק את זה כאן! )
  • 100 דולר לתזרים מזומנים לכיסוי הוצאות נלוות

 

אז בעצם אתה יכול להתחיל את העסק הזה עם 130 דולר בלבד, מה שהופך את מחסום הכניסה לנמוך ביותר.

 

איך לבצע dropship באיביי

 

כעת ניקח אותך דרך כל השלבים לפתיחת עסק דרופשיפינג שלך באיביי.

 

שלב 1: פתח את חשבון eBay שלך

 

הצעד הראשון שלך הוא פתיחת חשבון eBay שלך .

 

כדי לעשות זאת, נמשיך ונלחץ על הרשמה בפינה השמאלית העליונה של eBay. אנו נמלא את כל פרטי הקשר שלנו כגון השם הפרטי, שם המשפחה ופרטי הסיסמה שלנו.

 

8.יצירת_חשבון_ebay

 

ודא שכל המידע שאתה מספק מדויק, כך שלא תהיה לך בעיה לקבל תשלום.

 

כשאתה פותח חנות חדשה באיביי, אתה מוגבל ל-10 פריטים. בגלל זה, תצטרך להיות בררן לגבי סוג המוצרים שאתה מפרט בחנות שלך כדי להתחיל. המטרה הראשונית שלך כאשר אתה מתחיל היא לעשות כל מה שאתה יכול כדי להגדיל את מגבלת המוכר שלך. ביצוע זה נכון פירושו שתוכל להתחיל להגדיל את החנות שלך במוקדם ולא במאוחר.

 

שלב 2: פתח חשבון eBay Managed Payments

 

לאחר מכן, אנו מחברים את אמצעי התשלום שלנו. אתה יכול לבחור להתחבר ל-PayPal או Payoneer.

[ הערה: מאז יצירת המדריך הזה במקור בשנת 2021, זה השתנה מעט. eBay כבר לא מאפשרת Paypal כאופציה לקבלת תשלומים. במקום זאת, כל העמלות והתשלומים שלך מעובדים דרך eBay Managed Payments שהיא שותפות בין eBay ו-Payoneer]

התחברות ל-eBay Managed Payments

כאשר אתה נמצא בתוך לוח המחוונים של eBay שלך, קדימה, לחץ על “התחל”

 

תשלומים מנוהלים

 

תתבקש להירשם לתשלומים מנוהלים, ותצטרך לבצע את השלבים הבאים.

אני. חבר חשבון Payoneer

 

כאן, תצטרך להירשם ל- Payoneer , או לקשר את חשבון Payoneer הקיים שלך. אתה יכול להגדיר חשבון פרטי או חברה.

 

ii. סנכרן את פרופילי eBay ו-Payoneer

 

eBay תבקש ממך להיכנס ל-Payoneer כדי שתוכל לקשר את החשבונות שלך. קדימה, היכנס, והתהליך יסנכרן אוטומטית את שני החשבונות.

 

להתחבר

 

כאן, תצטרך לקשר את שני הפרופילים יחד.

 

iii. הוסף כרטיס אשראי או כרטיס חיוב עבור חיובים ועלויות המוכר

 

זה נחוץ במקרה שאין לך מספיק כספים בחשבונך, כדי שתוכל להסדיר חשבונות עם eBay כדי לכסות דברים כמו עמלות eBay או החזרים ללקוח.

 

iv. שלח את בקשתך

 

כעת, לאחר שהשלמת את השלבים שלמעלה, תצטרך להגיש את הבקשה כדי ש-Payoneer תוכל לאמת את בקשתך. eBay תיצור איתך קשר לאחר שתאושר. הערה: תהליך זה עשוי להימשך זמן מה עד שיאושר, לכן בדרך כלל אנו רוצים לייעץ להתחיל בתהליך זה במוקדם ולא במאוחר, כך שזה יעובד ברקע בזמן שאתה ממשיך בשאר השלבים.

 

 

היתרונות של eBay Managed Payments

 

אנו אוהבים את אמצעי התשלום הזה מכיוון שהוא נותן לקונים שלנו אפשרויות נוספות לרכוש מהחנות שלנו. תשלומים מנוהלים נותנים לקונים את האפשרות לשלם באמצעות Apple Pay, Google Pay ואפילו מטבע קריפטו! הרשמה לאפשרות זו פירושה שתוכל להטיל רשת רחבה יותר על מאגר הקונים שלך, ולגרום למכירות רבות יותר!

 

התשלומים מתבצעים תוך 2 ימי עסקים, ומבנה העמלות הרבה יותר פשוט מפייפאל. גילינו בחנויות שלנו שהעמלות יורדות לסביבות 12.7% וזה טוב משמעותית מפייפאל!

 

 

שלב 3: מחקר מוצרים באיביי

 

היכולת לערוך מחקר מוצרי איביי ולעבור מוצרים רווחיים באופן עקבי הוא סימן ההיכר של מוכר מצליח באיביי. היכולת למצוא ולפרט מוצרים חמים כרצונם היא ממש מה שהופך את דרופשיפינג באיביי לרווחי!

 

אנחנו הולכים להראות לך בדיוק איך אנחנו מסוגלים לעשות זאת באמצעות ZIK Analytics.

משפט ZIK

מציאת חנויות מתחרות להנדסה לאחור

 

כעת זכור, כאשר אתה מתחיל דרופשיפינג ב-eBay, אתה יכול להשתמש במגוון ספקי דרופשיפינג באיביי כדי להשיג את המוצרים שלך. נגענו באלה הנפוצים שבהם אנו אוהבים להשתמש בתחילת מאמר זה. בדוגמה שלנו אנחנו הולכים להראות לך איך אנחנו עושים מחקר מוצרים באמצעות חברה בשם Harbor Freight. אמנם דוגמה זו היא ספציפית ל-Harbor Freight, אך ניתן ליישם את העקרונות שאנו מראים לך כאן על כל ספק אחר.

כדי להתחיל אנחנו פשוט, עוברים ללשונית “מחקר מוצר”.

 

מחקר מוצר של eBay

 

לאחר מכן, אנו מגדירים את ההגדרות שלנו לקריטריונים הספציפיים שלנו. זה יהיה תלוי בשוק שבו אתה מוכר, כמו גם במדיניות המשלוח שלך (שתכתיב כמה זמן הקונה מצפה לקבל את הפריט).

 

בדוגמה שלנו, יש לנו את ההגדרות שלנו כך:

 

  • מיקום משלוח: ארצות הברית
  • סוג רישום: הכל
  • מצב: חדש לגמרי
  • אתר eBay: eBay.com
  • טווח תאריכים: 30 ימים (כדי שנוכל לראות נתונים רחבים)

 

לאחר מכן, אנו מבקרים בחנות הספקים שלנו (במקרה שלנו, Harbor Freight), ואנו מחפשים שמות מותגים שונים המצוידים על ידי הספק שלנו בתוך ZIK.

טיפ חם: כשאתה מסתכל באתר הספקים שלך, נסה למצוא את “הבחירות המובילות” או את “המוכרים החמים”, מכיוון שאנו יודעים שלמוצרים אלה אמור להיות גם ביקוש כשאתה מפרט אותם באיביי.

 

13.harbour_freight_website

 

בדוגמה שלנו, אנו רואים את מותג הכלים “פיטסבורג” כמוכר חם ב-Harbor Freight. לכן אנו מעתיקים את שם המותג, ומכניסים אותו לשורת חיפוש המוצר ב-ZIK Analytics, עם המילה “כלים” בסוף. הסיבה לכך היא שאנחנו ספציפית כלים להורדת משלוחים, כך שהדבר יבטל את התוצאות שלנו מכל מוצר שאנחנו לא מחפשים ספציפית למכור.

 

 

השלב הבא הוא לגלול לתחתית המסך, וללחוץ על המסנן כדי להסתכל על “דרופshippers בלבד”

 

סינון חיפוש כדי למצוא רק דרופשיחים

 

כעת, ZIK תראה לך את כל ה-Dropshippers שמשתמשים בספק שלך.

 

ההיגיון מאחורי שיטה זו הוא שנוכל להשתמש בחיפוש מותג הספקים בתוך ZIK Analytics כדי למצוא דרופ-שילוחים אחרים שמצליחים לשלוח דרופ-שיפינג מאותו ספק. על ידי כך, נוכל לבצע הנדסה לאחור של החנויות שלהם כדי למצוא מוצרים מוצלחים אחרים שנוכל לרשום לחנויות שלנו.

 

בחירת מתחרים לניתוח

 

בדרך כלל אנחנו אוהבים להסתכל על ספקים עם שיעורי משוב נמוכים יותר, כי זה אומר שאנחנו יכולים להתחרות בהם.

 

כשאנחנו מסתכלים ברשימה, מצאנו מוכר עם 40 פידבקים ואחר עם 355 פידבקים, שמבצעים מכירות, אז אנחנו רוצים לברר עליהם יותר. כדי לעשות זאת, אנו ממשיכים ולוחצים על כפתור “מוכר סריקה” ב-ZIK כדי לגלות את המוצרים השונים שהם רשמו לחנות eBay שלהם.

 

סורק מוכרים מצליחים כדי למצוא את המוצרים החמים שלהם

 

 

אנו יודעים שלמוכר הזה יש 128 רישומים פעילים עם 243 פריטים שנמכרו ורווחי מכירות של 13,617 $. אנו יכולים לראות שלמוכר הזה יש כמה סטטיסטיקות פנטסטיות. לכן אנחנו מסתכלים על המוצרים שלהם ומחפשים את המוצרים שהם רשמו שיש להם סטטיסטיקה טובה.

 

בדרך כלל אנחנו אוהבים לחפש מוצרים שיש להם את הנתונים הסטטיסטיים הבאים

 

  • לא פחות מ-5 מכירות ב-30 הימים האחרונים
  • לא יותר מ-5 מתחרים (מתחילים)
  • לא יותר מ-15 מתחרים (מתקדמים)

 

בהסתכלות על המוצרים של המתחרים, אנו יכולים לראות כמה מוצרים העונים על קריטריון זה. טיפ מצוין כאשר אתה נתקל במתחרים כאלה, הוא לנסות להיות אקראי לגבי המוצרים שאתה בוחר להוסיף לחנות המקוונת שלך (בהנחה שהם עומדים בקריטריונים שלך). הסיבה לכך היא שאם מוכרים אחרים עושים את אותה שיטה כמוך, אתה עלול בסופו של דבר לרשום את אותו מוצר.

 

מהרשימה שלנו, מצאנו את צינור הצינור הזה שיש לו נתונים מצוינים העונה על הקריטריונים שלנו.

 

מוצר לדוגמה - צינור צינור

רכישת המוצר שלך מהספק שלך

 

כעת, לאחר שמצאת מוצר שברצונך לרשום, עליך להשיג את המוצר מהספק שלך. אם ל-ZIK אין את הספק שלך רשום באופן מקורי באפליקציה (כגון המקרה עם Harbor Freight), אנו פשוט עוברים על “מיקור מוצר” על ידי לחיצה על כפתור “חפש לפי תמונה”.

חיפוש לפי תמונה

 

 

פעולה זו מאפשרת לנו למצוא את המוצר המדויק שאנו מחפשים לרשום באיביי מהספק שלנו Harbor Freight, במחיר זול בהרבה.

 

דוגמה לאביטראז' של ebay מהבור הובלה ל-eBay

 

איך מחשבים רווח?

היכולת לחשב במדויק את הרווח שלך חשובה ביותר אם אתה רוצה להפוך למוכר מצליח באיביי. אנו משתמשים בנוסחה הבאה לשם כך:

 

eBay Dropshipping רווח = מחיר מבצע*משנה עמלה – מחיר רכישה – מחיר משלוח – עמלת עיבוד

 

איפה:

 

מחיר מבצע = $54.84 (ממה שמוכרים אחרים רשומים)

שינוי עמלות = 0.86 (זהו קבוע שבו אנו משתמשים אשר מנכה 14% ממחיר המכירה שלנו כדי לקחת בחשבון את עמלות הערך הסופי של eBay ועמלות מעבד התשלומים)

מחיר רכישה = $34.99 לפי הרישום ב-Harbor Freight

עלות משלוח = $6.99 (משלוח חינם כאשר אתה משתמש ב-Walmart Plus)

עמלת עיבוד = $0.30 (עמלה קבועה עבור כל עסקה)

 

זה רווח עצום של $4.88 בעת dropshipping ב-eBay, בהנחה שאתה מוכר את המוצר שלך תמורת $54.84!

 

זה אולי לא נראה כמו כמות משמעותית, אבל אם אתה עושה את זה בעקביות עם כמות גדולה של מוצרים, אני בטוח שאתה יכול לראות איך אפשר להרחיב עסק מצליח של דרופשיפינג באיביי עם המספרים האלה.

 

שלב 4: רישום המוצר שלך באיביי

 

לאחר מכן, נפרסם את המוצר שלך ב-eBay.

 

לשם כך, אנו נכנסים למרכז המוכרים שלנו ולוחצים על “צור רישום”

 

יצירת הרישום שלך באיביי

 

כאן, אנו פשוט מעתיקים ומדביקים את הכותרת של המוצר של המתחרים שלנו בקטע “ספר לנו מה אתה מוכר”. פעולה זו תאפשר ל-eBay לשלוף את הפרטים של המוצר המדויק, כולל פרטי הפריט ופרטי פריט חשובים אחרים, כך שיהיה לך בסיס לעבוד ממנו כשאתה מפרט את הפריט שלך.

 

כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על “השתמש במוצר זה” ותועבר למסך חדש שבו תוכל לפרט את הרישום שלך. הנה הדברים שחשוב למלא.

 

כותרת

 

חשוב מאוד למלא את הכותרת שלך כך שתהיה עשירה במילות מפתח כדי שתופיע בקלות רבה יותר במנוע החיפוש של eBay. חשוב לבנות כותרות באמצעות מילות מפתח שמחפשות בדרך כלל כי זה ייתן לך יותר נראות.

 

אתה יכול להעתיק חלק ממילות המפתח מהכותרת של המתחרים שלך, אבל להפוך אותה לשלך על ידי שימוש בכלי בונה כותרות של ZIK כאן .

 

מַצָב

 

בחר חדש לגמרי

 

תמונות

 

אנחנו רוצים לוודא שהתמונות שלנו יתנו את מיטב כף הרגל שלנו קדימה. בדרך כלל אנחנו אוהבים להשתמש בתמונות מהספק שלנו מכיוון שהם ניסו ובדקו את התמונות האלה כדי שהם ידעו שהוכח שהן עוזרות למוצר למכור.

טיפ חם: נסה לגרום לתמונה הראשית שלך לבלוט על ידי עריכתה מעט. אתה יכול לעשות דברים כמו להוסיף גבול סביבו, או להוסיף מעט טקסט או משהו דומה. זה יגרום לך להתבלט על פני שאר המוכרים שפשוט עושים שימוש חוזר בתמונות הספק.

 

הערה: לרוב הספקים לא תהיה בעיה שאתה מוכר את המוצרים שלהם בזמן שאתה מבצע עבורם מכירות, אבל תמיד עדיף לאשר שמותר לך להעתיק את התמונות שלהם לרשימה ב-eBay

 

מפרט פריט

 

סעיף זה חשוב ביותר, מכיוון ש-eBay משתמשת בפריטים הספציפיים הללו ומסמנת אותם כנתונים מובנים, כלומר ביצוע זה נכון יאפשר לפריט שלך להופיע גם במנוע החיפוש של גוגל!

 

חשוב ביותר למלא את כל הסעיפים של פרטי הפריט, מכיוון שקונים מקוונים יסקרו את הסעיף הזה כדי לעזור להם להחליט לגבי הרכישה. הפחתת חסמי הרכישה תהיה ההבדל בין ביצוע המכירה או לא.

 

תיאור

 

לתיאור, אתה יכול להעתיק ולהדביק את זה מהמתחרה שלך, אבל להפוך אותו לשלך. טיפ חם הוא להשתמש בכמה ממילות המפתח שאתה מוצא באמצעות בונה הכותרות של ZIK בתיאור שלך, כך של-eBay יהיו אפילו יותר נקודות נתונים המתייחסות לרישום שלך למילות מפתח אלו.

 

אנחנו גם אוהבים להשתמש בתמונות בתיאור שלנו, שכן זה נותן לקונה הבנה טובה יותר לגבי המוצר שאנו מוכרים, ושוב מפחית את החסמים לרכישה.

 

 

תמחור המוצר שלך

 

אנו יודעים שהמתחרה שלנו מציגה את המוצר הזה תמורת $54.84. כדי לפרוץ לשוק הזה ולהרוויח קצת אחיזה, נתמחר אותם מעט. אנחנו רק מבצעים התאמה קלה למחיר שלהם מכיוון שאנחנו לא רוצים להתחיל במלחמה, מתמחרים את עצמנו לתחתית!

 

במקרה שלנו, אנו מתאימים את המחיר שלנו ל-$54.55

 

מחיר מוצר עבור מוצר דרופשיפינג

 

מלא את מדיניות המשלוח שלך

 

תצטרך למלא את מדיניות המשלוח שלך כדי להתאים את זמן המשלוח של הספק שלך. במקרה שלנו, Habor Freight הוא די ספציפי לגבי זמני המשלוח שלהם, אז הגדרנו את המשלוח שלנו כך שיתאים לתקופת זמן האספקה של 5-7 ימים עבור מוצר זה לפי אתר הספקים.

 

מלא את מדיניות ההחזרה שלך

 

זו יותר החלטה אישית, אבל כדי לקבל את החשיפה הטובה ביותר בחיפוש באיביי, אנחנו בדרך כלל מנסים לקבל תקופת החזרה ארוכה יותר אם אפשר. הדרך הטובה ביותר להפחית את הסיכון כאן, היא לבדוק מהי מדיניות ההחזרה של הספקים שלך ולהתאים לזה.

 

אם אתה פתוח לקצת יותר סיכון, אתה יכול להגדיר את תקופת ההחזרה שלך קצת יותר מתקופת ההחזרה של הספקים שלך, מה שפותח אותך ללקוחות שיחזירו את המוצר לאחר תאריך ההחזרה, אבל נותן לך יתרון תחרותי על פני מוכרים אחרים באיביי ותרד. שולחים שתואמים רק את תקופת ההחזרה של הספקים.

 

שלב 5: מילוי הזמנת ה-Dropshipping שלך באיביי

 

מזל טוב, ההזמנה שלך נמכרה!

 

כעת אתה נמנה עם קבוצה נבחרת של מוכרים מקוונים שבאמת הרוויחו כסף ב-eBay, כל הכבוד על נקיטת מעשה!

 

השלב הבא שלך הוא לשלוח את הפריט שלך לקונה שלך. לשם כך, אתה פשוט מקבל את פרטי הלקוחות שלך מקטע “ההזמנה התקבלה”, ומעתיק את פרטי הלקוחות.

 

כמו כן, תצטרך לשלוח לקונה הודעה, להודות לו על ההזמנה ולהודיע לו שאתה עובד על כך שישלח להם אותה בהקדם האפשרי.

 

כדי למלא את ההזמנה, תעברו על העגלה ותעבדו את ההזמנה בדיוק כפי שהייתם עושים בכל רכישה אחרת, אבל במקום להכניס את הכתובת שלכם – אתם מכניסים את כתובת הקונים שלכם.

 

לאחר שעשית את כל זה, הקפד להשתמש בפרטי הקשר שלך, כולל מספר הטלפון והאימייל שלך כדי שעדכוני אישור מהספק שלך יעברו אליך, לא לקונה שלך.

 

ביצוע ההזמנה שלך

 

כל שעליך לעשות הוא לבצע צ’ק אאוט ולשלם עבור הפריט, כך שהספק שולח את המוצר ישירות לקונה.

הערה: לחלק מהספקים יש אפשרות לבקש “חשבונית עיוורת” כך שלא יישלחו פרטים ללקוח. אם הספק שלך אכן מציע זאת, בקש ממנו תמיד להחיל זאת על ההזמנה שלך.

 

לאחר ביצוע ההזמנה, שלח לקונה הודעה נוספת כדי ליידע אותו שעיבדת את ההזמנה שלו, ותעדכן אותם בפרטי המעקב בקרוב.

 

ברגע שהספק שלך מספק לך את פרטי המעקב, אתה יכול פשוט להוסיף את פרטי המעקב ישירות ל-eBay כך שהקונה יתעדכן ויוכל לעקוב אחר ההזמנה שלו בתוך eBay.

 

מעקב אחר ההזמנה שלך

 

כדי להוסיף את הדובדבן למעלה, אנחנו גם אוהבים לשלוח הודעה לקונה שלנו פעם נוספת, ליידע אותו שהפריט נשלח, ולתת לו את פרטי המעקב וכן את פרטי הספק כדי שתהיה להם תקשורת נוספת מאיתנו, להודיע להם שהיינו ערניים עם ההזמנה שלהם.

 

הערה: הודעות אלה עשויות להישמע כמו מוגזמות, אבל eBay מדרג את חשבון המוכר שלך ב-eBay על סמך גורמים שונים, כאשר אחד מהם הוא מידת היענותך מול הלקוחות שלך. אנחנו עושים זאת כדי לשמור על הקונים שלנו בצד, וכדי להאכיל את eBay בכמה שיותר מידע על כך שאנחנו מוכרים פעילים ואחראיים של eBay כדי שיוכלו לתגמל אותנו במכירות נוספות.

זכור תמיד, שירות לקוחות הוא המפתח בעת אינטראקציה עם לקוחות ב-eBay. ביצוע נכון לא רק יתגמל אותך בתוצאות החיפוש של eBay, אלא גם יאפשר לך להגדיל את בסיס הלקוחות שלך

 

מחשבות אחרונות

 

אז, לקחנו אותך ממתחילים מוחלטים, לביצוע משלוח ירידת מכירה ראשונה ב-eBay. תודה שהבאת איתנו למסע בזמן שהקמנו ואימתנו את החנות המקוונת שלנו.

 

המודל העסקי הזה הוא מהטובים ביותר מבחינת עלויות הפעלה נמוכות, וחסם כניסה נמוך, וכפי שראית מהדוגמה שלנו – הוא ניתן להרחבה ביותר. עם זאת, נדרשת עבודה רבה כדי להבין כיצד לנווט בנוף המשתנה ללא הרף של eBay – במיוחד השקפתם על שולחי שחרור. אם אתה מתכנן לקחת את העסק המקוון הזה ברצינות, זה יעזור לך להקיף את עצמך באנשים בעלי דעות דומות. לכן, כל החברים שלנו מקבלים גישה לקבוצת ה-VIP הפרטית שלנו, שיש בה שלל מאמנים וכלים נוספים שיעזרו לכם לאורך הדרך.

 

החדשות הגדולות הן, שאנו מציעים כעת מסלול בן 7 ימים, שתוכלו לנצל אותו למטה!

משפט ZIK

שאלות נפוצות

האם דרופ שילוח הוא מודל עסקי טוב לסטודנטים?

בהחלט. היופי בשיטה זו, ואחת הסיבות העיקריות לכך שהתחלתי לעשות זאת בעצמי מכיוון שיש לה מחסום כניסה כה נמוך. אתה ממש צריך חיבור לאינטרנט, מחשב ותקציב נמוך מאוד כדי להתחיל בעסק הזה. זה נכון, שאם היה לך קצת יותר תזרים מזומנים להתחיל איתו, סביר להניח שהיית עושה קצת יותר טוב, מהר יותר – אולם הון עצמי של זיעה ורכישת מוצרים חכמה יאפשרו לך להתחיל את הדרך שלך להצלחה.

למעשה, מחקר שנערך לאחרונה על 32 סטודנטים המשתמשים במודל דרופשיפינג כדי להפוך ליזמי מסחר אלקטרוני הראה ש-71.87% מהסטודנטים הללו הצליחו להשיג מכירות.

מחקר זה בוחן את השימוש ב-IT ובאינטרנט כדי ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות לסטודנטים על ידי הפיכתם ליזמים, תוך התמקדות בשיטת הדרופשיפינג. נעשה שימוש בשיטת המחקר הניסיוני, והשתתפו בו 32 תלמידים, עם אחוזי הצלחה של 71.87% במכירת מוצרים. שיעור ההצלחה הגבוה של שיטת הדרופשיפינג במחקר זה יכול לשמש כאסמכתא לסטודנטים להפוך לשולחי דרופ וליצור הזדמנויות עסקיות חדשות. מידע זה יכול להיות שימושי במאמר שלנו בנושא “דרופשיפינג באיביי” עבור סטודנטים שמחפשים להפוך ליזמים.

 

×
When eCommerce Works!

Find
Profitable Products
& Grow your Business with Unlimited
Market Insights

Find Profitable Products
& Grow your Business with
Unlimited Market Insights

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK

Start your eCommerce Journey with ZIK